Goodbye Party: You were all great !! - Reisverslag uit Lima, Peru van Alain Rega - WaarBenJij.nu Goodbye Party: You were all great !! - Reisverslag uit Lima, Peru van Alain Rega - WaarBenJij.nu

Goodbye Party: You were all great !!

Door: Kogacyclingdude

Blijf op de hoogte en volg Alain

13 Juni 2005 | Peru, Lima

Dag mensen!

Straks is het zover... Maar eerst wil ik jullie nog allemaal eens bedanken voor jullie aanwezigheid gisterenavond. En uiteraard zijn de mensen die zich gisteren in het zweet gewerkt hebben om dit allemaal tot een goed einde te laten lopen dubbel en dik bedankt!!

Thanks, dikke kussen allemaal en tot hoors!

Alain

• 14 Juni 2005 - 08:14

Raf:

Er wordt binnen 9 maanden toch een verwelkomingsparty aan the pool gegeven hé?! =:-)
    Is die maffe Kogacyclingdude goed geland en veilig weggeraakt uit Lima? Keep us posted dude and have lots of fun!
    Greetz from over the ocean,
    R.

• 15 Juni 2005 - 07:06

Joost:

Laat die Koga maar bollen ! Het is toch allemaal bergaf naar Ushuaia toe ( heb ik horen zeggen). Toffe party nog Alain, onze kids wilden rond half één nog niet weg maar ja je wordt zelf wat ouder en... :-)

• 16 Juni 2005 - 09:50

Griet En Xavier Knops:

Dag Alain, wij volgen u ook hoor, en gelijk alle ongeruste ouders:"voorzichtig zijn hé!"nen dikke kus en AMUSEER U !!!

• 16 Juni 2005 - 18:34

Inge:

Met af en toe up daten, bedoelt ge toch 1 keer per week zeker? Waar blijft die up date? Wij in Belgiënland zijn benieuwd ... Al aan uw klimmen begonnen?
    Dikke kussen en geniet ervan!